KLANT CONTACT CENTRUM
JOUW EIGEN CALLCENTER
Als klant contact centrum wil je elke klant zo snel mogelijk te woord kunnen staan, maar je wilt ook zo efficiënt mogelijk werken.
Er moeten dus weinig handelingen nodig zijn om een gesprek te initiëren of te ontvangen en je wilt altijd een goed inzicht hebben in wat er gebeurd.
Betrouwbare (API) koppelingen met je eigen systemen en het ontvangen van dynamische rapportages, kunnen daarin het verschil maken.
EEN CALLCENTER ZOALS JIJ DAT WILT EN WAAR JIJ WILT
Je kunt je Xelion telefooncentrale middels de Triggers en de veelzijdige en betrouwbare en kosteloze (REST) API koppeling, integreren met je eigen systemen. Hierdoor heb je alle vrijheid om de workflow te hanteren die je gewend bent, of juist te verbeteren en kun je belangrijke data precies daar verwerken, daar waar je de efficiëntie het beste mee kunt verbeteren.
Dit alles is overigens geen rocket-science en hoeft niet heel duur te zijn.
Door onze ervaring met het inrichten van Xelion telefooncentrales voor Callcenters en jouw duidelijke wensen, kan er al vrij snel een systeem opgezet worden die zoveel mogelijk aansluit op jouw wensen.
Omdat er in de afgelopen jaren ongetwijfeld al flink geïnvesteerd is o.a. de hardware, kijken wij altijd of er gebruik gemaakt kan worden van bestaande (telefoon) apparatuur en kunnen wij bij een bestaande (netwerk-) infrastructuur met je meedenken, hoe de betrouwbaarheid van de telefonische bereikbaarheid zoveel mogelijk is te waarborgen.
Vergeet niet dat een Xelion telefooncentrale tevens behoorlijk wat flexibiliteit met zich mee brengt, waardoor met een aantal muisklikken je bijvoorbeeld alle agents thuis kunt laten werken met de Xelion Softphone.
BEL 088 220 1234