Als klant contact centrum wil je elke klant zo snel mogelijk te woord kunnen staan, maar je wilt ook zo efficiënt mogelijk werken.
Er moeten dus weinig handelingen nodig zijn om een gesprek te initiëren of te ontvangen en je wilt altijd een goed inzicht hebben in wat er gebeurd.
Betrouwbare (API) koppelingen met je eigen systemen en het ontvangen van dynamische rapportages, kunnen daarin het verschil maken.
EEN CALLCENTER ZOALS JIJ DAT WILT EN WAAR JIJ WILT
Je kunt je Xelion telefooncentrale middels de Triggers en de veelzijdige en betrouwbare en kosteloze (REST) API koppeling, integreren met je eigen systemen. Hierdoor heb je alle vrijheid om de workflow te hanteren die je gewend bent, of juist te verbeteren en kun je belangrijke data precies daar verwerken, daar waar je de efficiëntie het beste mee kunt verbeteren.
Dit alles is overigens geen rocket-science en hoeft niet heel duur te zijn.
Door onze ervaring met het inrichten van Xelion telefooncentrales voor Callcenters en jouw duidelijke wensen, kan er al vrij snel een systeem opgezet worden die zoveel mogelijk aansluit op jouw wensen.